tisdag 2 oktober 2007

nya löften

jag har så ont i magen, det är helt otroligt. Fan vad det gör ont!
Jag och Sara disskutera igår och kom fram till att ja måste sluta va deprimerad! Vad ska man göra åt det då?
Jo men ja ska sluta va rädd för nya människor tex om Katrin frågar om jag vill hänga med henne och hennes kompisar ut så ska ja inte tänka "nä men jag känner inte hennes kompisar" istället ska ja tänka "men va trevligt" typ. För alltså det är klart jag förstår att Katrins vänner borde vara trevliga. Sen ska jag använda kläder jag känner mig snygg i varje dag. Inga ursäkter, inte springa i mjukiskläder hela tiden.
Nu kom jag inte på nått mer, jag fokuserar mest på min mage just nu. Fuck vad det gör ont...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag tycker du ska följa med oss nån helg snart :)
BCJF = Bildningscentrum Jan Fridegård

Anonym sa...

Och vad är det för fel på magen? Fortfarande mätt på ost? :P