måndag 8 oktober 2007

kär i kärleken...

Nu när jag funderat över natten vet jag ju att han har rätt! Har funderat flera gånger om vi verkligen ska fortsätta ses. Vi har inget gemensamt, vi gör inget speciellt när vi ses, vi bara myser och ser på film. Vi har egentligen inget att prata om heller.
Det va nog kanske bäst som det som hände. Jag va mest ute efter söta sms och mys då och då... Det känns som jag kan få det av nån annan.
Nu har jag raderat alla söta sms från han och även hans nummer.

Jag tror egentligen det va mest jobbigt att höra att han inte gillar mig, att han dumpar mig. Det va mest därför jag blev ledsen. Sen grät ja en skvätt till när jag läste Katrins kommentar på bloggen. Ni får tänka på att jag är blöddig. Jag gråter när dom vinner pengar i postkodsmiljonären.
Jaha nu tog trasdockorna slut med. Vad ska jag göra nu då???

3 kommentarer:

..Carl-Astrid sa...

Bra Lisa! Mama is proud of her baby! Typ :P

Anonym sa...

Ja alltså den där kommentaren skrev jag...tänk så fel det kan bli! Tokilokilok!

Carro the one and only sa...

Det är bra att du inte är ledsen