torsdag 11 oktober 2007

nummer 3

jag vet att Sara tycker ja bloggar för mycket, men ha tyck det då!!!
Nu kommer iaf inlägg nummer 3 för dagen:

Har så här jävligt ont i lederna igen! Det va ett tag sen sist nu! har tagit alvedon, hoppas dom hjälper snart! Måste komma ihåg att köpa ipren imorn!
När jag har så här ont är det svårt att inte tänka mörka tankar, smärtan är stundvis outhärdlig! Måste verkligen ta mig i kragen o gå till vårdcentralen. Men jag tror ju att dom kommer säga "du har skelettcancer och vi ska pumpa dig full med cellgifter så du mår skit o så kanske du överlever, det lär vi ju märka" Då vill ja ju hellre dö lycklig ovetande. Troligvis kommer dom knappast säga så även om jag skulle ha cancer! Troligtvis har jag väl inte cancer heller, mer troligtvis är det väl nått reumatiskt. Men är det bättre det, "Du kommer inte dö, men du kommer inte kunna röra dig efter du fyllt 43!" Fuck, vad det här är jobbigt. Hur ska man klara att jobba imorn då???

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugn, bara lugn...