tisdag 6 november 2007

Att vara behövd...

På torsdag ska Anna köra upp. Det känns lite jobbigt! Dom kommer inte behöva mig längre. Barnen är stora nu och behöver i stort sett aldrig barnvakt och om Anna tar körkort behöver dom inte ens mig när ja ska köra Minna till ridskolan på torsdagar. Gud vad jag låter självisk just nu men jag gillar att vara behövd. Jag har ett behov av det känner jag.. Jag har inte berättat det här för Anna dock.

Förövrigt är det 11 dagar tills jag fyller år och jag kan bara inte hjälpa det, jag blir som en utvecklingsstörd femåring strax innan jag fyller år. Jag tycker bara att det är så jävla kul att fylla år och få paket. Och sen ler jag lite löjligt lyckligt för mig själv varje gång jag tänker på att Carro kommer om 9 dagar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hohoho, jag tror du skulle få en fet smäll av Anna om hon läste det här! Att vara behövd handlar inte om att vara barnvakt eller skjutsa till ridskolan!

Haha, du är så söt med ditt tjat om födelsedagen...

Anonym sa...

Jag tror att du är behövd på andra sätt än med körkortet och barnvaktningen.