tisdag 27 november 2007

ett sockerfritt provsvar

Idag har jag haft en lång arbetsdag. På förmiddagen va jag på glassjakt. Skulle lättsötad glass, det är verkligen inte lätt. Trodde det skulle finnas en del att välja på. Det finns lightglass, låglaktosglass men inte lättsötad. Det fanns en enda sort. Mycket dåligt! Tänk på alla diabetiker.

Sen på eftermiddag var jag på lyftteknik. Fick i stort sätt lära mig att att allt vi gör, gör vi fel. Det är mycket läskigt att bli rullad i en säng fram och tillbaka. Det känns mycket högre än vad det verkar.

Har fått brev från min doktor idag ang blodproven jag tog. Dom har inte visat att jag har någon allvarlig ledsjukdom men jag ska dit och ta nya prover.

Nån som har lust att diska här för en kram ;P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle gärna diska om du inte bodde så långt borta, jag gillar att diska =)

Angående jobbet där, känner igen det. Man blir så lat efter ett tag och så slarvar man. Kom ihåg när jag gick lyftteknik och fick åka runt i liften, det är ganska obehagligt och dom är gamla och ska åka runt i dom där..

Anonym sa...

Va skönt att det inte var något allvarlligt iallafall. även fast det så klart är skitjobbigt!

Anonym sa...

Jag diskar gärna! Det vet du :P

Vad ska dom ta för nya prover då?

Hejhopp sa...

Du är inte hypokondriker, som jag? :)