söndag 11 november 2007

cocktailpartyt...

igår hade vi fest hos Sara...

"jag har aldrig ägt en sexleksak"
"man kan ju tillverka sina egna.."
vi leker "jag har aldrig.." och man får veta lite för mycket om sina vänner

jag minns inte samanhanget på det här

jag: jag skulle ju behöva gå ner en 30 kilo minst.
Emma: ne, kurvor är bra
malin eller Sara (jag mins inte vem): om man kommer ihåg att svänga..

Jag måste säga att jag verkligen älskade Emma och Jimmy igår när dom körde hem Malin, inget illa om Malin men det va en befrielse. Hon är som en druacellkanin, det går lixom inte att få stopp på henne.

Sara är också som en duracellkanin, halv två inatt när jag låg och spydde så städade Sara. Diskade och plockade undan.

Malin ringde min msnflört som ja aldrig pratat i telefon med, herregud.. senare pratar vi om han
jag: han är 27 år och tunnhårig
malin: det kan man ju leva med..

första jag sa imorse va "jag har cravings för alvedon!!!!"

Det va lite läskigt att köra hem från station idag, utan vinterdäck när det va snorhalt, bakis och körkortet ligger på jobbet. jag litade inte riktigt på mig själv, så det gick mycket långsamt.

Man va ju skitsnygg idag håret tokruffsigt, mörka ringar kring ögonen och mjukiskläder. Tur jag snodde en toffs av sara. Men jag stannade iaf en sväng vid ica, skulle köpa godis och cola. Tänkte även köpa chokladmousse, och vem tror ni jag nästa gick rakt in i på ica. Självklart icahunken (han utan namn ni vet). Sen ångra jag mig och skulle inte ha chokladmousse. Men jag kunde inte stå där o se dumt ut och sen inte köpa nått när han plockade upp varor brevid mig så jag köpte två youghurtar som jag inte skulle ha.

Nu ska jag duscha och ha i två kilo balsam i håret så jag kan reda ut det.. Det blir lite bilder sen från festen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var JAAAG som sa att man ska komma ihåg att svänga!

Anonym sa...

Låter som om ni haft kul iallafall :)

Anonym sa...

Mådde du så dåligt Lisa?

Haha, ja, det var Sara som sa det och Malin fattade ingenting..=P