tisdag 13 november 2007

kycklingbiffar

jag skulle precis göra matlåda till imorn och jag hade en halv kycklingfilé i kylskåpet. Hade ingen lust att bara steka den som den va. Så jag gjorde färs av den..
Mixade ner kyckligen, vitlök och lök. Jag fräste lite bacon som jag sen mixade ner i färsen och en äggula. Sen formade jag biffar av det och stekte på. Skitgott!!! Till dom blir det kokt blomkål och champinjoner för mig. La en klick creme bonjour light vitlök och örter, tänkte att det smälter som sås när man värmer det.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter verkligen supergott!

Anonym sa...

HUR kommer du på såna grejer? :P

..Carl-Astrid sa...

är den frågan positiv eller negativ??

Anonym sa...

Eh...positiv?

Anonym sa...

haha din blogg är så aggressiv ;)
"har du kommenterat dagens inlägg"
hjääälp jag måste kommentera :P

hoppas allt är bra med dig!

Anonym sa...

Du är så duktig Lisa! Själv är det ett helt projekt att göra spagetti och köttfärs =)

..Carl-Astrid sa...

jag är inte agresiv, jag bara råkar älska kommentarer...

ikväll blev det dock varma koppen och knäckebröd