söndag 4 november 2007

killar och erotik...

igår lördag så hjälpte jag min kompis Carolin att flytta. Det va vi två och en tjej till från vårat jobb. Vi va väldigt taggade, "tjejer kan själva, man behöver inga män, nej då"
Första omgången va det hennes tunga soffa och två sktitung vitrinskåp och lite lådor. Och lådorna gick bara sönder hela tiden... Och sen skulle allt upp två trappor. Efter första omgången hade vi ändrat attityd, "män är bra att ha, dom är starka dom!". Vi åt lite god mat på Rhodos, sen tog vi nästa omgång, denna dock inte lika tungt, men nu hade det börjat bli både mörkt och halt. Vi fick skrattanfall mitt i trappen flera gånger. Har träningsvärk i armarna nu usch!!
Nästa gång du flyttar vill jag se fler killar!!!

Sen igår så åka vi på erotikmässan, vi va riktigt snygga båda två. Carolin kände sig lite naken i sitt linne, hon ändrade sig när hon såg att folk gick runt i bara kroppstrumpa alt bara trosor och bh där inne. Men jag måste säga att erotikmässan var helt klart överskattat. Det va varmt, trångt, alldeles för hög musik, man fick skricka i örat om man ville säga nått. Rockbandet som spelade var iofs bra men det va lite väl högt, jag hade inte åkt på rockkonsert direkt. Sen va det typ 10 utställare som hade istortsett exakt samma saker. Det va lite tråkigt man trodde ju att dom skulle ha lite olika inriktining. Det som var bäst va den underbart söta drag queenen som va confrancier (eh stavningen?!?!?). Men jag gjorde av med lite mer pengar än tänkt.

Sen på väg hem så stanna vi på donken i Rissne. Vad är Rissne för getto egentligen?? Vi va dom enda där inne som var svenska, dom enda där inne som va tjejer och dom enda där inne som inte va påtända! Oj, vad vi blev utstirrade! Det va nån vid bordet brevid som sa nått på ett väldigt osvenskt sätt sen vände sig hela bordet om och tittade ner i min urringning.

Det va ganska skönt att komma hem o sova sen kan jag säga. Men vi va inte hemma så sent, typ halv ett.

2 kommentarer:

blondy sa...

killar är ju bra att ha i bland
heheh
ha en bra dag

Carro the one and only sa...

Du är allt en gammal kärring du hihi. de spelade för hög musik hallå hur gammal är du hihi