måndag 5 november 2007

Lisa på kärleksjakt!!!!

i min patetiska sökande är jag medlem på en dejtingsida på nätet. Men på grund av alla mina fördomar går det ganska dåligt...

Malmö
Killar från Malmö dom dissar jag bara rakt av, i min värld är Malmö som ett stort Rosengård. Dom pratar nån konstig invandrar-skånska. Dom ser ut Zlatan allihopa, långa, tunna och seniga kroppar och fett mörkt hår.

Stockholm-Stockholm
Killar som bor i Län Sthlm och kommun Sthlm känns som innerstadskillar. Med andra ord stureplanskillar. Rika, flottiga killar. Vem vill ha en sån?? Då är faktistk Stockholm - nån förort bättre.


korta killar
jag klarar verkligen inte korta killar, usch jag känner mig så okvinnlig med korta killar!

Äldre killar
På den här sidan är det mycket 50åriga gubbar dom dissar jag självklart rakt av. Men killar som är 31-33 som kan verka jätte trevliga har jag lite svårt för också. Det känns som dom kommit så mycket längre i livet än mig som bor i ett hål i väggen som inte ens jag står på hyreskontraktet för.

Göteborg
Där är mina fördommar lite tvärt om.. Alla snygga killar bor i gbg. Dom är urtrevliga och söta allihopa! Fan vad jag längtar efter att flytta till gbg. Det finns inga stekare i gbg och inga som talar turksvenska heller. Det är bara goa glada killar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag mår dåligt på riktigt av att läsa om dina fördomar.

Anonym sa...

vad i helvete?