torsdag 29 november 2007

En lista ja snott av Sarisen

De senaste tre köpen jag gjort: pärmar på bokhandeln, värkmedicin på apoteket och tvål på ica

Den största kändis jag har numret till i min mobil: Det måste ju va min mamma det!! Hon är kändis i saltis

Mitt absolut sämsta köp någonsin är: Mitt adventsljus och fat. Köpte det förra veckan. Den här veckan är det halva priset på det. Man blir så jävla grinig. Har nog gjort sämre köp, men det är inget jag minns nu

Min favoritgata i världen: hmm, oj vad svårt. Jag önskar att jag kunde säga nått flashigt men jag väljer nog drottninggatan. Där finns allt man behöver.

Mitt signaturplagg: Det här är så svårt. Jag önskar jag kunde säga hatt eller nått sånt skoj. Jag har tydligen halsband jämt enligt Sara och Katrin. Jag skulle nog säga vad som helst med döskallar är min signatur även om jag vuxit ifrån det lite..

Det absolut finaste/dyraste i min garderob: Dyraste är min ullkappa som jag fick av mamma förra året. Den kostade 1 600 kr. Jag fick den i 20årspresent. Finaste är nog...... oj jag vet inte... min svarta klänning med lila mönster tror jag.

Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: oj svårt att begränsa mig till tre ord. Men jag har bestämt mig för dessa tre ord "Inte som andra!"

Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Sara valde åhléns då säger jag NK... lite lyxigare.. =P

Jag har aldrig köpt något: som kostar över 500 kr för egna pengar. (kläder alltså)

Jag fyndar bäst på: Ullared... mitt mecka..

Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: oj va svårt igen.. jag kan faktiskt inte komma på nån så där..

Varje månad shoppar jag för: Alldeles för mycket

På nätet shoppar jag: Pärlor

Jag är som snyggast: När jag har sminkat mig, fixat håret, klätt mig fint och ska iväg på nått skoj..

Mitt hår är: Svart, blött, trassligt och inlindat i en handduk för tillfället..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var roligt att läsa när andra fyllt i den här listan, hoppas fler gör det :D

Jaaa klart du ÄR halsband! Fast det är ju inget plagg...