fredag 2 november 2007

Sci-Fi mässa

Imorn ska jag och min kompis gå på Erotikmässan. På grund av vissa omständigheter bor min kompis hemma hos sina föräldrar för tillfället. Så hon har sagt till sin mamma att hon ska gå på Sci-Fi mässan imorn. Så frågade hennes mamma om hon verkligen gilla sånt då svarar min vän "Nä, men Lisa är intresserad och hon ville ha sällskap!". Nu är jag lite rädd att hennes mamma ska fråga mig nått om det nästa gång jag träffar henne, "jaha ja Lisa, så du är intresserad av Science Fiction du, det trodde jag verkligen inte?!" Vad svarar jag då???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså ursäkta, och förlåt om denna kompis läser det här, men fan vad löjlig hon är!

Carro the one and only sa...

Jag har en fråga hur gammla är ni, när ni inte kan säga att ni ska på erotik mässa