torsdag 29 november 2007

Tack Sara!!!!

jag har fortsatt i samma stil som igår. Jag har köpt julklapp till Bosse, varit på apoteket, köpt pärmar och ny almenacka. Missa dock att gå på systmet det får bli det imorn innan jobbet. Sen har vi haft julfest på jobbet.
Funderade lite på vad jag skulle äta till middag men efter alla dessa pepparkakor, glögg, lussekatter och ischoklad kommer ja inte orka äta nått mer. Efter julfesten så har jag monterat ihop olivers och minnas julklappar. Fick lite teknik på att spika lådor efter ett tag. Har målat dom med. Den svart blev riktigt bra men det rosa får ja köpa ny färg och måla över.
Har tänkt en längre tid att jag ska ringa till tre. Så kom ja på när ja målade att ja borde ju ha gjort det idag. Men sen tänkte jag på Saras blogg och att inte skjuta upp nått. Kundservice lär väl ha öppet halv nio, så jag ringde. Nu har jag sagt upp msn i mobilen, tagit bort spärren på betalsms och hört hur lång bindningstid jag har kvar. Inte förän i april går bindningstiden ut. Jag som ville ha ny mobil nu.

När jag var hos Sara i helgen så såg jag hennes pärmsystem. Vilket va lite freaktout. Men hennes pärm med betyg och intyg va klokt. Ska kopiera den idén. Hon är ju så klok min Sara....

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vad söt du är! Bra att du har nytta av mina tips och eh...egenheter :P

Inge msn i mobilen? Bra! Blit ju billigare! Men...tråkigare? Med tanke på hur ofta ditt modem dör :P

Ny mobil? Din mobil är ju så ny att det knappt finns ju!