fredag 30 november 2007

En gnällig tant!!

Jag känner mig inge pigg idag.. snoret bara rinner och jag har mensvärk så jag tror jag blir tokig. Smärta smärta!! Dessutom har jag ingen som helst lust att jobba helg.

Jag har blivit tant, kom på mig själv med det på jobbet igår. Åh, marsipanchoklad gott. Det är bara tanter som gillar marsipan i choklad! Dessutom fick jag höra jag va tant när jag anväda ordet mjäkig i Emmas bloggkommentarer.

Har gjort ett expriment idag. Halloumisås. Jag gjorde som en köttfärssås utan köttfärs och så grovrev jag halloumi och blandade i. Det blev riktigt gott. Testa!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vi kan bli tantkompisar och gå sakta på trottoaren med basker och gå in på varenda fik och ta en kaffe och en bakelse.

Hejhopp sa...

Åh vad kul, då har jag varit tant sen barnsben! :D
Jag älskar dessutom mörk choklad - i små doser - det är riktigt tantigt.

Anonym sa...

Shiet, är du verkligen 21 år? Skulle tippa på 35 men det är bara för din visningsbild ser lite weird ut, haha

Jossan

..Carl-Astrid sa...

Sara: fan va vi kommer bli tjocka... vi komma rulla på trottoaren till sist.. Kan vi skaffa en lite tanthund med då??

Blomma: nej, nej mörk choklad är inte tantigt. Det är bara vuxet!

Jossan: eh?? 35? tack för den du!

Hejhopp sa...

Jaså? Jag trodde mörk kulturchoklad åts av tanter med vinrödfärgad lugg som är med i tv för att berätta att de kan få 100 orgasmer om dagen. :)

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Anonym sa...

Tack for intressant blogg