lördag 17 november 2007

best birthday ever!!!!!

ofta efter födelsedagen brukar man va lite missnöjd! Jag vägrar tro att det bara är jag som är det! Man fick bara halvdana presenter.. Och det kan låta väldigt otacksamt men man säger det ju inte högt... Men jag verkligen riktigt nöjd med året fölsis.

Och nu tänker ja berätta en gång vad ja fick så slipper ja berätta en gång för var och en... jag fick:
två ljuslyktor sånna lotusblommor, en röd och en grön av Carro
en tomte, ett badlakarn och en duschcreme av farmor
presentkort 500 kr, på hemtex av pappa och monica, vette fan vad ja ska köpa för det
en chokladask och en lite orkide av Bosse
Ipod nano av mamma
silverarmband med samiska tecken på av Joel
Christina Aguilera parfymen, doftljus och en blomgrupp av Anna och Mia med resten
Tekoppar och en korg med gott och blandat, bland annat rosa honung av Sara
Beckfilm nr 23 av Katrin
Hoppas jag inte glömt nått nu....

Dagen har varit bra, först handlade jag skitsnygga kläder till mig själv, ett rött spetslinne och en kjol. Kjolen känns som en riktig investering. Svart snygg. Kan jag ha i alla möjliga sammanhang, begravning tex. Sen åkte Carro tyvärr hem av någon anledning, jag vet egentligen inte varför. Sen fika jag med farmor, pappa, monica och Anna. Vi åt små fina muffins.
Sen mutade Sara mig att hämta henne i Kungsängen. Jag fick en chokladkaka, Schweizernöt. Jag är inte så förtjust i den men ok då! Sen kom mamma och Bosse och hämtade oss. Sen åt vi fantastiskt god mat på en grekisk restaurang. Mums... Efterrätten va kanske ingen höjdare...

Sen åkte vi en sväng till Katrin och förfesta lite med dom. Dom skulle sen ut på Rickards och festa. Men vi kände inte för det.. Vi tog bussen hem...

Sara: Kan det inte bara stå Kristineberg nu eller vart du nu bor...
Lisa: eh?!?!

Sen hette typ varannan hållplats nått som sluta på vsk. Vi funderade länge på vad det betyder. Vägskäl va det visst.

Sara: Va många vsk ni har här i Örebro!!

Nu ska vi se på beckfilmen jag fick av Katrin och äta lite smått o gott... ;P

Jag är faktiskt 21 nu!!!!

7 kommentarer:

blondy sa...

låter som en mycket bra födelsedag.
kram

Anonym sa...

va tråkigt att Carro åkte hem, trodde hon skulle vara hos dig hela helgen!
Låter som om du haft en bra dag iaf!

Anonym sa...

Var filmen bra?

Maggan sa...

Låter som en riktigt bra födelsedag! Va fina muffinsarna var! Såg ut som om Leila skulle ha kunnat göra dom (hon har ju en massa sånt för sej ;)
Kram

Anonym sa...

nu idag måste jag bara säga att det där kortet på dig var riktigt bra! ser lite juligt ut!

Anonym sa...

Amanda: Tack! Det är jag som fotat :P (Och jag stod på en pall för att få till det fina fågelperspektivet :P)

Anonym sa...

Åh fågelperspektiv MGord ;)