onsdag 21 november 2007

middag med jobbet

idag har jag varit ute med jobbet och ätit pizza. Det va faktiskt mycket trevligare än jag förväntade mig. Piff och Puff med alkohol i blodet, herregud!!! Men Pizzan va så där, Rohdos är fortfarande bättre!

Har funderat lite kan inte bestäma mig om jag ska med till Mia i helgen. Jag vet inte om det kommer bli trevligt eller ej. Hmm, jag ska klura lite till. Har en känsla av att jag kommer ställa in.

Har bokat och betalat tatueringen idag. 18/12 klockan 12.00 blir det av. Längtar!

Jag måste ringa pappa imorn, spännande va!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Viña del Mar har godast pizzor!!

Anonym sa...

Håller med om att det var trevligare än väntat. Jag hade då inte velat sett Piff & Puff med mer alkohol i sig än vad dom hade, lite mycket kanske. Så ka bli riktigt nice att tatuera sig igen. :)

Anonym sa...

Vad ska du tatuera in?