torsdag 8 november 2007

Hemligheter....

Anna kuggade på körkortet idag! så jag kommer fortsätta köra Minna till ridskolan varje torsdag, nästa vecka får Carro hänga med!! Wiiiiiiiiie!!

Mamma ringde mig idag. Hon stod inne på Siba och undrade om jag ville ha en 4 gb eller 8 gb ipod... mycket hemlighetsfullt av henne! Hon sa att hon bara såg den i grått, men hon skulle fråga om den fanns i rosa. Oh, undrar vad jag får av mamma nästa helg? Så sa jag till Anna vad mamma sagt, så sa hon att det va fler som tänkt köpa en Ipod så ja hade fått det vilket som.

Jag funderar vad jag ska bjuda mormor och farmor på för fika när dom kommer. Har ju lixom ingen möjlighet att baka, Anna sa att jag kunde låna deras ugn. Men jag har lixom inte tid att hinna baka nått.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ipod Ipod Ipoood! Nu kasn våra Ipodar leka med varandra!