torsdag 1 november 2007

uppåttjack, ja tack!!!!!

jag är så trött!!! Jag finner verkligen inte ord, jag har alltid gillat hösten innan men ja orkar just nu inte. Det är mörkt när man går till jobbet det är mörkt när man kommer hem, det är alltid kallt, min lägenhet är stökig, det är tråkigt på jobbet, alla är allmänt sura, jag har ont i kroppen. Jag orkar inte plugga!
Nån som har nått uppåttjack att erbjuda??? Eller nån som bara vill komma o städa samt kamma min katt???
Nu ska jag dricka en kopp te, äta några kakor, lägga benen högt, se på Per Morberg och sen ska jag sova!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej här har du en till! Förstår sååå vad du menar, men thank god så skiner solen idag, och det ger ju lite hopp iaf...

Anonym sa...

Men vad är det för jävla blockering du gjort med din blogg? Om jag är inne på min blogg, och klickar på länken till din blogg och sen vill gå tillbaka till min egen blogg igen, då funkar det inte att bara trycka på "Bakåt"! Mhmmm!

..Carl-Astrid sa...

Vad snurrar du om?? jag har inte gjort nått...