tisdag 27 januari 2009

en tisdag...

hur får folk leggings till att sitta upp egentligen? Dom bara glider ner hela tiden. Blir tokig...

Ne nu måste jag ha en macka, ska dammsuga sen. Jag vet inte varför men det känns bra med ny dammsuget när man får bebisbesök..

Förövrigt har jag i dag upptäckt vart min gräns går. Jag brukar inte va kräsmagad, spyor och skit kan jag ta hand om (3 år äldrevård gör en härdad) men nu vet jag vad jag inte klara (förutom magsjukeskit) vaxproppar. Det är ju jätte äckligt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glider ner? Det låter som att dom är för små då, mina sitter alltid perfekt, men i helgen köpte jag ett par som var för små...och dom gled ner hela tiden. Ta en större storlek, det är mitt tips!

Bara ordet vaxpropp är ju asäckligt...

Anonym sa...

oj, ja det kan jag tro. jag går upp tio i sex annars :(

Anonym sa...

Jasså? Tyckte du att jag såg så ut?