onsdag 7 januari 2009

lista snodd av Sara

Nu ska vi sammanfatta 2008 i listform!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, herregud jag skaffade ju sambo och bostadsrätt....

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga förra året

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Två stycken blev det här på sluttampen, alltså två par.. eh, ja ni fattar...

4. Dog någon som stod dig nära? Nej ingen

5. Vilka länder besökte du? Sverige?!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? En fin bil (och en bebis)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 5 januari

8. Vad var din största framgång 2008? Att jag tog tag i mig själv och började plugga.

9. Största misstaget? hmm vet inte riktigt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara varit lite småkrasslig till och från.

11. Bästa köpet? Soffan tror jag

12. Sämsta köpet? det är nog en del kläder som jag funderat över varför jag köpt.. men inget jag kan komma på just nu...

13. Vad spenderade du mest pengar på? Förutom räkningar i största allmänhet? Mat, jag älskar god mat...

14. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag kom in på skolan blev jag glad...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Periodvis gladare och periodvis ledsnare..

16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat...

18. Hur tillbringade du julen? med min boyfriend, hans mamma och Gunnar

19. Blev du kär i år? Ja det har jag blivit flera gånger om men i samma kille.

20. Hur många one night stands? Inte min grej...

21. Favoritprogram på TV? Vi ser mest på film...

23. Bästa boken du läste i år? Under tusen strålande solar..

24. Största musikaliska upptäckten? hmm ne ingen särskild.. Kevin älskar jag ju iofs... Idol-Kevin svarar jag

25. Något du önskade dig och fick? Ja, mitt monopol

26. Något du önskade dig men inte fick? hmm ne det tror jag inte..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Åt tårta, öppna paket och spela monopol. Sällskapet var samma som på jul..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En liten resa hade ju inte varit fel

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? mjukis, jag håller på ändrar på det nu

31. Vad fick dig att må bra? oj en massa olika

32. Vilken kändis var du mest sugen på? hmm, ingen särskild

33. Vem saknade du? Många, Har inte träffat Sara speciellt många gånger i år, har inte träffat min familj särskilt ofta heller.

34. De bästa nya människorna du träffade? Min svärmor är störtskön tycker jag....

Ne nu ska jag äta upp min melon och sen ska jag plugga..

Inga kommentarer: