tisdag 27 januari 2009

jag tror jag är kär!!!!

Han är så fin, lille Melwin. Det var svårt att slita sig från han. Vi satte ner han i hans barnstol när vi skulle dricka kaffe. Jag svepte nästan mitt så jag kunde ta upp han igen. Melwin fyller 1 månad på torsdag...Jag tvinga Jimmy att lukta lite och det sluta så här =P, Melwin är min allierade till att få Jimmy bebissugen. Det är så gosigt...
Vill ha! Försökte byta Gunnar mot Melwin, men det gick inte hans mamma och pappa med på. Dom kunde dock tänka sig att ta båda, men det förlora ju vi stort på!
Längtar redan efter han, han luktar så gott. Bebislukt är farligt för hormonerna känner jag.
Måste nog åka till Storfors snart, se hur dom bor nu efter dom flyttat osv. Synd att vi inte har nån bil. Men men det går väl bussar hoppas jag. (Jag ska tillägga att det är inte bara för Melwin jag vill åka till Storfors, hans föräldrar är mycket trevliga också)

5 kommentarer:

lillagulliz sa...

gud så söt han är min goding :) D va riktigt kul o träffa er igen.. Hoppas d går bra för dej att övertala Jimmy :P haha

Carro the one and only sa...

du är utmanad

Anonym sa...

Gulle!

Anonym sa...

Gulle!

Anonym sa...

hej:) nu har jag frågestund på min blogg:) så fråga något du känner för:)