söndag 18 januari 2009

Shopping från indiska, tack!!

Jag skulle vilja ha lite nya saker till mitt sovrum. Det är vårt mest oorganiserade rum om man bortser från klädkammaren. Kikade in på Indiskas hemsida och hitta massa fint. Först och främst skulle jag iofs vilja ha nya tapeter men man får ju göra det bästa av situationen tills vidare. Först och främst skulle jag vilja ha någon fin ljuslykta att ställa på fönsterkarmen, har nämligen rensat idag och tagit bort alla halv döda och hel döda blommor. Så nu finns det plats för mer. Tycker den nedersta är finast men den var också dyrast. Finns två ställen till här i stan som har sånna här saker, så jag ska kolla lite där också.Är det bara jag som längtar efter deklarationen och skatteåterbäringen? Jag är så nyfiken på hur mycket det blir.


Igår tänkte jag på att det snart är lön, och iomed det snart februari och det betyder att det snart är vår och det i sin tur betyder att det är snart är dags att göra i ordning balkongen igen. Det gör mig lycklig!

Inga kommentarer: