lördag 17 januari 2009

Mamma Mia

ett år efter alla andra såg den har jag också sett mamma mia nu, såg den igår. Svärmor fick den i julklapp av oss men blev inte alls så förtjust i den, men jag älskar den. Ska se den en gång till sen i ensamhet så jag kan sjunga med innan hon får tillbaka den. Kommer nog och låna den fler gånger garanterat.

Det jobbiga är ju att man drabbas av Abbafeber, går runt och sjunger massa Abba låtar resten av kvällen. Men dom är ju bra, ska absolut fixa en skiva med dom.

Idag blir det semlor kan jag lova. Har gjort i ordning en deg som står och jäser nu, så lätt att semlor blir kompakta när man gör hemma, men jag vill ha luftiga. Tänkte göra ganska små bullar, som minisemlor, då kan man ju äta två istället.

Har även bröd i ugnen just nu, Jimmys favoritbröd.

Nu ska jag plugga lite och sen tror jag det blir promis, gud vilken tur jag skrev det för jag måste ladda ipoden..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha eller hur! Jag har soundtracket till skivan :P