fredag 9 januari 2009

jag lever i en liten bubbla...

i natt drömde jag att jag och jimmy hade gift oss, lite i smyg så där. Typ som min mamma (den jäveln) gjorde. Och mitt allra största bekymmer var att jag måste hem och ändra status på facebook. Tänk va sjuk man är egentligen, välkommen ut i den verkliga världen Lisa!!!!!

Ikväll vill jag verkligen ha en stor påse lösgodis. Varför är det alltid så att man fantiserar om det och blir riktigt sugen så där så det vattnas i munnen, så köper man ett halv kilo, äter 10 godisar och sen mår man illa? Att man aldrig lär sig!

Ringde nyss min farmor, jag brukar göra det en gång i månaden. Det är en ganska schysst egobost "du är så duktig, Lisa! Jag brukar säga det till din pappa, hur duktig jag tycker du är." Tack farmor!

Nej, åter till sherwoodskogen eller celluppbyggnad och cellfunktioner.... valfritt...

1 kommentar:

Anonym sa...

känner sååå igen godisproblemet...tricket är att köpa BARA asgoda godisar, som idag, jag köpte typ 15 bitar nougat. Helt lagom och JÄTTEgott.