torsdag 22 januari 2009

praktik del 7

har haft en lugn dag idag, det enda nya var en hörselundersköning, finns fick jag titta på, sen fick jag vara patient, sist fick jag testa hörseln på min handledare.

Fick lägga om en sår själv idag, det va roligt. Jag har verkligen kommit in i allt nu. Ska fortsätta nästa två veckorna där också.

Går och funderar på vad jag ska göra när jag är klar med utbildningen. Man kanske ska söka in på sjuksköterskeprogramet iaf. Men kommer jag in på universitetet kommer jag ju bli gravid på en kvart det vet jag ju, men ödet får väl ha sin gång.

2 kommentarer:

Emma sa...

Sök till Ssk-utbildningen, det är mitt råd! Så himla kul, speciellt termin 3 som jag läser nu =)

Och skulle du blir gravid så kan man alltid ta studieuppehåll på 1 år =)

Maggan sa...

Ja jag håller med! Sök in på SSK- utb. Du kommer att bli en jättebra "syster"! ;)
Ska jobba hela helgen - dubbelpass, suck. Istället för A så det blir lugnt iaf hehehe....