måndag 12 januari 2009

måndag morgon

shit vad trött jag är. Igår gick jag och la mig vid sju tiden för att se en film och somna lite till. Vilket jag så klart gjorde, när filmen var slut gick jag upp en vända men jag planerade att återgå till sängen. Men jimmy tyckte jag kunde sätta mig med han i soffan en stund, då piggna jag ju till.

Har knappt sovit nånting i natt, vaknat hela tiden, legat och vridigt och vänt mig hela natten. Inte för att jag är nervös över att börja nya praktikplatsen utan mer för jag har så svårt att sova när jag ska upp tidigt.

Men jag får ju iaf skjuts och hjälp att hitta rätt idag, tack D.

Hoppas jag får göra nått kul på vårdcentralen, se massa äckliga sår och få ta massa prover kanske. Jag tror verkligen det här kan bli lärorikt.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska iväg strax.. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte bara....blunda och sova? :P