lördag 14 mars 2009

bekännelser från mitt köksbord en sen lördagkväll..

Så här sitter jag kvart över 11 på kvällen och läser på om de endokrina organen. Vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag pluggar nog ett tag till.....

.. är mycket glad över att vi slipper skämmas över caroline af ugglas i moskva, mot slutet kände jag att vem som helst än just hon är bättre. Tycker låten som vann är ganska cool ändå...

..what's up whit Måns? Varför är han så snygg? Det känns som halva befolkningen tycker det. Jag tror han är född samma år som mig, men varför ser han ut att vara 20 år äldre än mig? Han ser gammal ut. Gubbig frisyr, gubbiga kläder och varför står han så förbaskat bredbent när han sjunger?

...känns som det var lite tema pudel i år... Agnes var pudel i lyxförpackning, så kom pudelrockarna... ni fattar... Sarahs klänning tyckte jag var fantastisk, medan Jimmy tyckte den såg ut som en morgonrock, men visst måste hon varit förkyld, det lät inte lika fantastiskt som det brukar...

... jag tycker myckte synd om stackars molly, 2 poäng... kunde hon inte fått några barmhärtighetspoäng, hon är ju skit duktig och bara 16 år.. äh she'll be back...

.. åter till diabetesen....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Måste säga att Måns är väldigt lik en gammal klasskompis till mig, Kan även säga att min klasskompis morfar bor på jobbet och hans barnbarn är en kopia av honom... så jag ser en släng av Måns varje dag jag är på jobbet ;)

Anonym sa...

tycker inte alls att de är några fel caroline af ugglas inte låten håller,helt okej tycker jag att den är...

Anonym sa...

tja.
vill du få gratis presentkort hem, utan att betala en krona för det?

sidan är nystartad och liten, vilket ökar chanserna att kunna värva medlemmar -och få poäng för det. poäng som du sedan kan växla in mot presentkort och sedan gå och handla för. (:

http://www.freestreet.se/?r=3115


take care!

Anonym sa...

GUBBIGA KLÄDER! Oh my god bli inte stylist Lisa för du har noll koll här...Måns kompis var liksom kvällens snyggaste plagg! Det var kostymen som gjorde att hans framträdande blev så bra!

..Carl-Astrid sa...

ja kanske inte gubbiga kläder, men han ser väldigt gammal ut över lag!!! skulle jag inte veta skulle jag gissa 35-40 om jag såg honom!

Anonym sa...

Men gud Lisa, sluta överdriv. Fånigt.

Anonym sa...

Är du intresserad av att vinna en bloggdesign? Klicka här:
http://otherwise.webblogg.se/2009/march/designutlottning-1.html

Anonym sa...

hejsan svejsan,
jo det är mycket kul med dansen!
Tack för att du läser min blogg!
Cheers,
Liz