söndag 1 mars 2009

en lördag, den sista i februari...

Jag frågade jimmy i fredags om han inte kunde överaska mig på lördagen, eftersom jag skulle vara borta hela dagen kunde han väl fixa någon mat eller nått tyckte jag. Vi får se tyckte han, så när jag kommer hem igår så fick jag dessa underbara rosor, och så hade han köpt vin och räkor och grejor. Så go så... Åt thaibuffe på Bergvik till lunch, jäklar så gott.
Vi såg filmen "när mörkret faller" igår, den rekomenderar jag. Handlade om kvinnomisshandel, vittneshot och hedersmord. Vet inte om det var på grund av filmen men jag drömde inatt att jag blev rånad. Att någon tog min handväska och rota igenom den. Jag fick dock tillbaka alla saker. Men det var så oerhört intigritetskränkande att någon hade rotat igenom mina saker, jag bara grina och grina. Visste verkligen inte hur jag skulle komma över det där. När jag vakna vad ögonen alldeles fulla med gojs, har säkert grinat i sömnen.

Idag har min lillebror fått tillåtelse att gå på systemet men det är söndag så det är stängt!!! Surt!!! haha....

1 kommentar:

Anonym sa...

vad gulligt av honom! då är nästa steg att han ska göra det spontant då ;)

jag tycker inte om sån där utrikisk mat men den där såg rätt god ut...antar att det beror på vårrullarna...mmm...