tisdag 17 mars 2009

för idag är ingen vanlig dag...

..äntligen kom anställningavtalet. Så nu vet jag vad jag får för lön, inte för att ni får veta men det är över förväntan! Tänk då slipper man Willys nyponsoppa och kan köpa ekströms prima nyponsoppa. Det är fina grejer det. Åh nu längtar jag efter lön och min bil, storhandla! Så måste jag köpa jeans och ordentliga skor. Just nu har jag inga hela jeans, dom tog kollektiv självmord nyligen allihopa. Sorgligt men sant, så nu får jag ge mig ut och leta, hatar att köpa byxor och bhar. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra det..

nu ska jag betala räkningar och studera farmakologi innan middan..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åt lax med nudlar idag enligt ditt recept. Tusan vad gott det var! :D
Grattis till lönen!!

Anonym sa...

Skönt med pengar:)

Svar: Tack sp mycket:)

Var gärna med i min tävling om ett presetnkort på H&M:)

http://ericaperzzon.blogg.se/2009/march/sondag-tavling-hos-mig.html

/E

Anonym sa...

Grattis grattis jättemycket grattis!!!

Anonym sa...

Det var rätt onödigt. men ibland behövs det.