fredag 6 mars 2009

nya tavlor...

Min mamma har varit här ett dygn, hon åkte nyss. Igår var vi iväg till Sommarlagret (en av mina favoritaffärer). Där hade dom halva reapriset. Så det blev dessa två tavlor, lyser verkligen upp väggen i köken. Blir så glad så jag måste ställa mig och titta lite varje gång. 49 kr fick jag ge för dom båda. Mamma köpte också två tavlor men det va andra tavlor det. Jimmy köpte en jätte fin stol för 50 kr till databordet och en jättefin dyna. Det är han som är prinsen på ärten numera.
Nej nu ska jag baka sockerkaksbottnar och sen ska jag se "den rätta för rosing" på datorn, missa ju det igår eftersom det var hockey.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du måste du berätta att de va en indisk stol,så den passar gör bra till skrivbordet och till andra i sove rummet,sen en snygg & röd dyna till ler ler är grymt nöjd mä de köpet:D

Anonym sa...

tjusiga! Men du skulle hängt dom på samma höjd...

ja jag vill se jimmys stol!