söndag 8 mars 2009

helt otroligt...

tänk att det finns män med den simultankapciteten, åka skridskor, ha koll på puck och klubba, ha koll på medspelare och motspelare. Jag kan inget av det där. Och jag är kvinna och ska kunna göra flera olika saker på samma gång.

Jag tror jag blivit lite smyg FBKare, fast officiellt håller jag än på Djurgården, det provocerar lite här i värmland också att man håller på ett stockholmslag. Men jag tänkter bli asglad när FBK vinner SM-guld.

(Nu är det Kevin på tv, fan va bra han är......)

Idag ska jag iväg till en ny matbutik dom har öppnat i stan, den heter "all världens mat". Ska bli superskoj. En liten lagom utflykt idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du officiellt är Djurgårdare! Här i Skövde är det inte heller helt okej att hålla på dom, men jag håller ju även på svenska mästarna HV71. :)

Vad spännande med en sån matbutik! Det borde Bålsta också få tycker jag.