fredag 13 mars 2009

hihi..

på fredag den 27:de åker vi till sthlm och kommer tillbaka den 29:de i bil.... förhoppningvis, men jag tänker inte säga vad det är för bil, får ni veta då! Det är ingen Skoda iaf, har fått lägga ner dom planerna, det är ingen Volvo heller eftersom jag föredrar riktig bil och inte traktor. Kan avsölja att det är en sport-variant, så den är mycket snygg inuti. Man får tacka papsen för fina kontakter!

Har ringt runt lite idag och kollat vad bilförsäkringar kostar, det lönar sig ju verkligen att ringa runt, det som var biligast för Jimmy när han hade bil skulle bli dyrast för mig.

Happ, vad ska man hitta på ikväll då? Har lagt fram två film förslag så får vi väl se, vore gott med nått att tugga på också. Kanske tar en tur till pekås och köpa japanmix, det är gott det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

japanmix! alltså...jag undrar...JAPANMIX?!?

..Carl-Astrid sa...

ja naturgodis typ..

Anonym sa...

Haha jag vet, men isch det är väl inge gott? Tycker inte jag iaf...