måndag 16 mars 2009

ny vecka...

shohoo måndagmorgon! me love, not.... särskillt sju på morgonen.. Ska jobba på dagcentret idag, det ska bli skoj. Ska krama alla godingar hårt och länge...

en liten intressant iaktagelse jag skrev häromdagen ett inlägg om att jag ska kommer ha bil inom två veckor och att det var skoj osv, någon kommenterar att jag ska köpa japanmix till kvällen, inte ett ord om att jag köper bil och att det är skoj och man kan komma förbi på väg till ullis osv. (nu blev det inte ens det eftersom Jimmy inte är så förtjust, det blev vanligt naturgodis) Vi har ju visserligen alla olika intressen men jag tyckte bara att det va lite roligt, men jag ska inte hänga ut nån här.

Läste ut min underbara bok igår, har ni läst karin alvtegens svek. Så otroligt bra och nervpirrande mot slutet. Läs den, ni kan få den av mig.

Har ni läst martina haags en annan del av bromma, har ni sett andra avenyn? Jag läste boken för ett tag sen och min tanken är om (när) de gör film av boken så borde Kitty i andra avenyn spela Jenny. Det är det enda rätta.

nej åter till gröten.. over and out..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha men Liiiiisa! Ja jag fattar att det är mig du menar...jag lovar att gratta dig när du köpt bilen! Och jag är inte i Sthlm 27-29 mars så vi kan inte ses då :(

Anonym sa...

vadå är inte så förtjust? förstår inte va du menar mä de där?

Anonym sa...

Ang. Gyldene freden - Hahaha! :P
Jag älskar Martina Haag's böcker! Har dock inte läst den senaste, men ska göra det snart! Andra avenyn e jag helt besatt av!! Du med eller? :)