fredag 13 mars 2009

Inget avtal idag heller

Väntar och väntar och väntar på mitt anställningsavtal. Vill ju veta vad man får i lön så man kan gå till banken. Visserligen kan man väl gå till banken ändå och kolla vad man har för chanser men det känns lite dubbelarbete. Hade hoppas på att jag skulle få klart det här med bil och så innan jag skulle börja jobba men nu verkar det inte så. Efter som Skoda fabia 1,6 är nästintill omöjligt att få tag på så blir det nog en Peugeot 307 1,6. Titta på vägarna när ni är ute det är så sjukt mycket skoda fabia just nu. Och det sa bilhandlaren också att dom går på en gång när dom får in en.

Nej om man skulle ta lite kaffe eller te och sen sätta igång med studierna. Har för en gångs skull en vettig uppgift. Uppgiften är att man ska informera sommarvikarier om diabetes typ 1 och 2. Tänkte först göra en presentation i power point men det ville inte datorn. Så nu gör jag ett informationshäfte istället, men mycket bilder och inte så djupgående information. Jag skriver utifrån vad jag skulle velat haft för information och vad som skulle kunna fånga mitt intresse.

Återkommer senare idag... hmm kaffe eller te...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahh du ska köra skitbil?
Jävla amatör! du kan ju lika gärna lägga pengarna på en trampbil ..lär hålla längre..tar tillbaka det..föresten, tror trampbilar har en maxgräns vikt på 100 kilo.

Volvo ska det vara har en
Volvo xc90 8 cylindrig motor.

vi ska köpa en till bil men vi står och väljer mellan

Volvo c70 cab

Eller en

volvo xc70 ..

du är säkert en sån där som köper bil efter vilken färg det finns?
..vill du ha nr till skrotfirma direkt?