tisdag 24 mars 2009

det ekar i mina skåp... hohohooooo

imorn får man pengar, det känns otroligt trevligt. Känns som jag har rätt mycket att uträtta när pengarna kommer in på kontot. Listan på vad som ska handlas på Willys är helt sjukt lång, sen ska jag tanka, till apoteket och köpa vitaminer som nästan är slut, tandtrådsbyglar och alvedon (känner mig så otrygg när det är slut, kärring jag vet), sen ska jag till coop och köpa bilwax, bilshampoo och spolarvätska. Sen måste jag in till stan någon dag också ska köpa krokar på indiska och shampoo och inpackning på åhléns. Jobbar ju kvällen imorn så om jag börjar vid 8 tiden så kanske jag hinner med allt. Stress, stress, stress...

Idag ska jag ha introduktion i hemtjänsten, jag vet inte ens om man har lunchrast, jobbar till 13 bara. Tar väl med mig ett äpple eller nått. Om vi hade fått nån telefonlista eller liknande hade man kunnat ringt igår och frågat, men nej då.

Nu har nog min gröt svalnat, ajöken fröken smultron..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiskt roliga saker du ska köpa, oh shopaholic! :P

Carro the one and only sa...

hallå har du slutat skrivit lr?

Anonym sa...

Uppdateraaaaaaaa! :D