tisdag 31 mars 2009

jag tror att Carl-Astrid håller på att dö ut långsamt, orkar fan inte. Har inget att skriva, jag är alldeles tom just nu. Är glad om jag hinner kolla facebook och mailen varannan dag. Att blogga och framförallt att läsa bloggar står just nu tillbaka för allt annat som händer i mitt liv. Och då hinner jag inte ens med hälften av vad jag borde. Kan ingen bara ge mig några fler timmar på dygnet. Förhoppningsvis lugnar allt ned sig lite nästa vecka. Ska hinna åka till Carro och jag och Gulliz ska åka till Patrice, när ska man hinna med allt. Tänk om hade barn också, hur hinner dom med nått överhuvudtaget? Det är ett riktigt mysterium.

Men jag ska låta saker och ting vara osagt, när jag kommit över detta fruktansvärda berg jag just nu klättrar uppför kanske jag får tillbaka min lust att skriva. Har hela mobilen fylld med bloggbilder dessutom som jag inte lagt upp. Det återstår att se vad som händer här framöver........

1 kommentar:

Manda sa...

Har saknat ditt bloggande jag är en av dina trogna läsare och trodde helt du hade slutat nu men blev så glad när jag såg du skrivit igen :-) hoppas du börjar snart igen när det blir lite mindre att göra för dig .