måndag 13 oktober 2008

En snygg almenacka

Sagt och gjort jag åkte till panduro och köpte saker och pimpa den, dom hade självhäftande plast där!!! Men jag måste lägga den under några böcker ett tag så den får bra form igen, därför jag håller ner den med ett finger på bilderna! Men jag är nöjd!!

Passade på att göra ett bokmärke till mig, så irreterande att bara ha en papperslapp!
Så gjorde jag klart kortet till farmor, hon heter Ebba och fyller följdaktligen 85! Stör mig lite på att det inte fanns lika siffror som bokstäver men det får helt enkelt duga så här!
Nu ska jag ta och göra en grönsaksgratäng strax som för övrigt får bli dagens middagstips. Igår blev det ingen middagstips för maten blev inte så himla god men det var mest för nån kom och tog över så jag inte fick göra som jag tänkt.
Over and out!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fort du pimpar! Skitsnyggt blev det iaf :D Ser plasten ut sådär med hjärtan och love eller är det du som fixat det?

(jagvillocksåhaettbokmärke)

Anonym sa...

är ju som en helt ny kalender! Otroligt snyggt blev det ju!

Carro the one and only sa...

Snygg den blev

Anonym sa...

Supersnyggt :)