söndag 26 oktober 2008

Veckan som gått

Veckans godaste: nu kanske dagens middag blir godast men annars var det jävligt gott med pizza i torsdags.
Veckans film: Varg Veum -kvinnan i kylskåpet
Veckans låt: hmm det är nog ingen låt som utmärkt sig den här veckan
Veckans klipp: min nya bh va kanske inte så billig men väldigt behövlig.
Veckans jobbigaste: hmm, jobbigaste. Ja att sitta på en pinnstol i sex timmar i fredags.
Veckans citat: finns nog inget riktigt bra citat.
Veckans jag vill köpa: julklappar!!!! (fortfarande)
Veckans smartaste: att övertala jimmy att gå tillbaka till mitt i city, så vi köpte de här fina kuddarna.
Veckans sug: Det är fortfarande julen...
Veckans present: köpte min första julklapp i fredags
Veckans roligaste: fyllepojkarna i fredags...
Veckans fråga #1: Slössa eller spara? alltid denna fråga
Veckans fråga #2: Är det någon som stjäl från mitt konto det är ju alltid så lite där?
Veckans utflykt: Jag hade en ensamdag i torsdags, kollade på julklappar, satt på biblan och sen på föreläsning
Veckans iritationsmoment: Kräkningar...
Veckans lärdom: Att vi bär runt på 3-4 kg bakterier..
Planer för nästa vecka: Ska köpa en grej jag kollat på (julklapp), sen ska jag plugga annars vet jag inte.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, den där veckans film...vafan är det för mystiskt? Kvinna? I ett kylskåp? :P

..Carl-Astrid sa...

Varg Veum filmerna är bra, du borde se dom. och ja det va en kvinna i ett kylskåp precis i början, elleriaf resterna av en kvinna. Huvudet, armarna och allt nedanför midjan var borta...

Anonym sa...

Aldrig ens hört talas om nåt Varg Veum...svenskt?

..Carl-Astrid sa...

norskt!!