måndag 20 oktober 2008

pyssel

det kliar lite i pysseltarmen... så mycket så jag just passade på att slå in alla paket som skulle slås in, så nu va det färdigt iaf. Ska nog pyssla lite mer imorn, ska göra ett kort till syrran bland annat.

Sen vi möblerat om så står tvn på min brudkista, med andra ord min pysselkista. Det är lite jobbigt att flytta en hel tv varje gång man ska in där.

Jag behöver lite pysseltips. Jag ska bara ge min sambo och mina syskonbarn julklappar. Min systerdotter som är 7 ska få en dagbok, jag ska ta en inbunden skrivbok och pimpa den åt henne. Min systerson är snart 11 (herregud!) och jag vet inte vad han ska få. Han gillar att läsa och pyssla med sin ödla. Han är mycket djur intresserad över lag. Nu låter han som värsta tönten, han spelar bas och fotboll också så han är ingen nörd. Men vad ska han få, någon som har nått förslag. Vill gärna pyssla nått.

Sen skulle vilja ha en låda för "helggott" i skafferiet, lite iriterande att man ser choklad och jordnötter varje gång man öppnar skafferiet. Vore bra med någon slags låda att lägga det i. Kanske i plåt eller trä. Ge mig insperation tack!!!

Inga kommentarer: