måndag 27 oktober 2008

Samtal...

idag har jag varit och köpt lite julklappar, man måste ju luras lite för att kunna smita iväg..

Jag: får jag låna bilen?
Jimmy: men du skulle ju plugga hemma, vad ska du nu då?
Jag: Eh kolla lite...
Jimmy: ska du på panduro nu igen?
Jag: eh, ja kanske det..

Sen frågar han inge mer, för ska jag dit vill han inte med. Jag som inte ens var till stan, hihi... Sen måste man köpa andra påsar så man kan smuggla in sakerna, man kanske ska ha en panduropåse i bilen jämt. Jag köpte två påsar på ica maxi och smugglade in det. Fast som tur va var han i badrummet när jag kom hem så jag kunde smitta förbi.

Sen åkte han med sin mamma för hon skulle handla och då skulle jag passa på att slå in det jag köpt, tror ni inte tejpen tog slut. Så jag sprang ner till ica där det va packat med folk. Men jag hann slå in allt och gömma det i ett skåp han aldrig tittar, innan han kom hem.

Dagens inslagning... det stora paket var jag tvungen att skrava papret om, det blir ju hemskt snyggt, not!!!Titta vilket fint julpapper jag köpt! En tomtearme!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Läser inte Jimpa din blogg? (i och med att du avslöjade din lögn menar jag :P)

För övrigt tycker jag att det var supertöntigt sagt av Jimmys kompis! Är hon typ 14 år eller?

..Carl-Astrid sa...

kalla honom inte jimpa, det låter fjolligt.
För det andra sa han när han åkte i väg med sin mamma "jaha vad ska du göra nu då? slå in julklappar eller?" min lögn var nog rätt genomskinlig

Anonym sa...

Haha, sorry med Jimpa är så roligt att skriva...:P


Men jag fick inte svar på om han läser din blogg!

..Carl-Astrid sa...

han läser den inte dagligen men det händer att han kikar in och ser om jag lagt ut någon bild på han och mig osv..