tisdag 28 oktober 2008

Tjat..

folk tjatar på mig konstant om jag inte ska komma till sthlm snart, och jag bara måste komma innan jul och när syrran ska ha fest osv. Jag brukar oftast förklara mig med att det är dyrt. Nu har mamma erbjudigt mig att ge mig "resebidrag" så jag kan komma oftare. Men jag vet inte om jag tycker det är så jävla skoj att sitta på tåg eller buss. Jag tycker det är ganska jobbigt, sen har inte min mamma en ordentlig extra madrass eller gästsäng så då är det bara en hård soffa kvar att sova på, inte så kul det heller. Jag ska åka hem nu till lucia men då ska jag sova hos syrran.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad otacksam du är! Din mamma längtar efter dig och har till och med erbjudit sig att hjälpa till att betala resan, och du klagar på att hon inte har nåt annat att erbjuda än en soffa!

Fy.

..Carl-Astrid sa...

men varför har hon aldrig längtat innan, när jag bodde i bålsta tex då tjata hon inte så här. Jag träffar henne nästan oftare nu