söndag 12 oktober 2008

Veckan som gått

en gammal goding som dyker upp igen

Veckans godaste: oj svårt vad är det godaste denna vecka, kan det vara den frusna mums-mumsen igår..
Veckans film: Mama's boy, kanske inte bästa filmen jag någonsin sett...
Veckans låt: So what med pink är min favvis just nu!!
Veckans klipp: oh, vet inte om jag gjort något riktigt klipp den här veckan, skulle inte tro det
Veckans jobbigaste: Min mors tjat om att jag borde ju komma hem, visserligen kan veckans jobbigaste vara att jag råka visa brösten i fönstret för jimmys kompisar i söndags, sen blev jag retad för det i veckan, jävla korkade Lisa, men veckans jobbigaste kan också vara att våra möbler är försenade
Veckans citat: hmm vet inte...
Veckans jag vill köpa: nytt soffbord och en matta till vardagsrummet
Veckans smartaste: det kan ju också ha varit att visa brösten i fönstret...det kändes mycket smart..
Veckans sug: Haha va snuskig, jo men det var nog både igår och nån dag tidigare i veckan =P
Veckans present: en elefant täljd i sandsten som var turkos, som min syster ska få, hon samlar på elefanter
Veckans roligaste: hmm roligaste vad kan det vara, nej ni jag vet ärligt inte
Veckans sötaste: det får nog blir gunnar, han kan vara söt ibland, särskillt när han går efter oss när vi går ut och går vi får långt står han kvar och mjauar ashögt. Han är verkligen en bebis.
Veckans fråga #1: Varför är Etik sån jävla krånglig kurs??
Veckans fråga #2: Varför ska man förlova sig men aldrig gifta sig?
Veckans utflykt: Vet inte om jag gjort några spännande utflykter, vi va på kasernhöjden igår men om det va så skoj vet jag inte.

Planer för nästa vecka: nästa vecka ska jag verkligen ta tag i den här Etikkursen, försöka komma någonstanns. Imorn ska jag lämna blod och träffa min fröken, men jag är lite orolig jag mailade henne förra helgen och hon har inte svarat, oftast svarar hon samma dag så jag väntade mig svar på måndagen, men nej inget på hela veckan. Hoppas hon är frisk och verkligen är där imorn. På fredag ska vi på innebandyderby, skoghall-karlstad, ska bli skoj. I övrigt vet jag faktiskt inte alls hur veckan kommer att bli.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bor Gunnar med er? Har inte fattat det...trodde han bodde hos din mamma? Hur går det med Jimmys allergi?

..Carl-Astrid sa...

jo han bor med oss. Mamma ville inte ha han och jag grät dygnet om när jag tog beslutet. Så vi bestämde oss för att försöka. Det funkar utmärkt så länge vi duschar han ganska ofta och håller dörren till sovrummet stängt om dagarna. Om nätterna sover han mellan oss.

Men det har gått väldigt bra men jimmys allergi men så städer vi ganska ofta och noga, men jimmy är ju dammallergier också.

Anonym sa...

Vad skönt att det löste sig :)