onsdag 29 oktober 2008

Vårdcentralen...

på grund av mina kräkattacker och dåliga blodtryck var jag idag på vårdcentralen. Det var en spännande upplevelse, det kändes som en andra femårskontroll. Hon lyssnade på lugnorna, hjärtat, kollade reflexerna, kitla mig under fötterna, jag fick blunda och peka på näsan, stå och hålla balansen när jag blundade osv osv... Sen fick jag lämna en massa blod och sen det värsta av allt kiss. Det är så svårt att kissa på beställning tycker jag. Jag måste verkligen vara helt avslappand för att kissa, jag tycker det är jobbigt att klämma ut det om man har lite bråttom. Så självklart det blev det inget. Så nu har jag med mig ett rör hem som jag ska kissa i sen. Killar måste ju ha det mycket lättare att träffa.

Nu är det bara att vänta på provsvaren..

Inga kommentarer: