onsdag 1 oktober 2008

Mina nya kökshanddukar...

För någon vecka sedan bestämde jag mig för att slänga alla äckliga kökshanddukar, spara några i städsskåpet att ha att städa med och de få fräscha behålla som kökshanddukar, sen köpte jag sex stycken nya fina handdukar. Men nu är jag så rädd om dom "apappapa inte torka dig på mina handdukar om du har flottiga händer!" Men just det här som är på bilden påminner mig om Sara på nått underligt sätt, vet inte om hon kanske har en sån eller om det bara är en typisk Sara grej. Det är alltså en kökshandduk från lagerhause, men guld prickar, en lite volangkant och rosmönster i grönt, gult, vitt och rosa. Det går att klicka på bilden så blir den större.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja det var Sarigt! Fast jag är mer klassisk när det gäller kökshandukar, en sån där skulle jag kunna ha mer som...tavla :P Haha!

För övrigt på bilden (om man inte klickar så den blir stor) så ser motivet på handduken ut som ett påskägg-motiv :P