söndag 5 oktober 2008

Lista

Det har varit dåligt med listor på senaste tiden men jag gör en nu i brist på annat..

1) Fullständigt namn, alla pinsamma mellannamn ska avslöjas här!
Jag måste säga att jag känner mig inte bekväm i att skriva mitt fullständiga namn här. Lisa får duga...
2) Ålder? 21 år 10 månader 18 dagar
3)Stjärntecken? skorpion...
4)Civilstånd? jag har varit osingel i exakt 9 månader
5)Favoritfärg?Jag älskar alla färger som är nu, petrol, plommon, okra och vinrött
6)Äckligaste maten? Jag läste innehållsförteckningen på Värmlandskorv och insåg att jag aldrig vill äta det.
7)Person som du avskydde i skolan och skulle vända dig bort från om du nu (som vuxen) mötte på gatan? Alla andra har varit poltiskt korekta på denna fråga men det är inte jag, det finns massor av folk jag skulle vända mig bort om jag såg.
8)Bästa filmen ever? smala sussie, tjenare kungen och fröken sverige
9)Fulaste namnet du vet? oj va svårt att svara på jag vet ärligt inte
10)Som vän är du? gud jag vet inte, generös är jag iaf jag bjuder hit och dit så länge jag har pengar...
11)Hit vill du resa? Indien..
12)Hångel på första dejten? Ja jag har en förmåga att göra mer än så
13)Spaghetti eller makaroner? makisar..
14)Status på dina fötter? Nu blev jag generad.. hoppar den
15)Eltandborste eller vanlig? Vanlig, mellanrumsborste och tandtrådsbygel
16)Är du en fena på? laga mat och baka, min plats är vid spisen!!!
17)Din allra bästa killkompis (ever) som du även kan jobba helt otroligt bra tillsammans med? Det vet jag verkligen inte
18)Vad gör du i helgen? det blev lugnt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vad fan är petrol och Okra för färger? :P

..Carl-Astrid sa...

okra är färgen på min kofta och petrol är den här mörkt turkosa som är överallt just nu. du måste ha sett det!!