fredag 10 oktober 2008

make up sex?

är det någon som på riktiga har make up sex? Det känns för mig ganska onaturligt att gå från att skricka att ens partner är en idiot till att vilja sätta på han. Visserligen finns det ju olika typer av bråk, småbråk och 15 världskriget. När världskrig bryter ut är det inte så att jag är det minsta kåt sen, inte ens dagen efter då det fortfarande finns rök och damm kvar från världskriget och man håller sig lite för sig själv. Jag tycker det är en knepig företelse som bara existerar på film!!!

Över till något helt annat, mariekex. Jag tycker det är en underskattad kaka. Billig och god, ett paket kostar 6 kr, det är helt fantastiskt. Jimmy tycker det är en pensionärskaka, jag tycker det är en bebiskaka. Men jag tycker det är en helt ok vardagskaka att ha till kaffet när man pluggar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Honestly, jag vet inte hur det ska stavas...men vi bestämmer att dy gjort rätt :P

Och jag tror att företeelsen mest gäller när man "gnabbats" om nåt...inte när man haft en seriöst bråk :P

Mariekex...alltså...tanken gör mig ju inte jätteupphetsad måste jag erkänna.