torsdag 30 oktober 2008

klänning...

Jag skulle vilja ha en fin klänning till jul, som jag kan sen kanske kan ha på mormors 90årsdag. Jag vill att min sambo ska se mig på julafton och tänka att det är därför han älskar mig för jag kan vara fin när jag vill iaf. Men den ska inte vara för prålig, det är ju ingen galamiddag det är ju bara julafton med sambo och katt. Den här nedanför finns på josefsson och finna även i guld. Är lite sugen på den. Men den kanske är lite för kort, jag vet faktiskt inte


4 kommentarer:

Anonym sa...

Den var jättefin! Jag tycker inte alls den var för kort, bara fin! Det är ju bara att ha leggings under, eller jag strumpisar kanske passar bättre till vintern...

Jag funderar nästan på att beställa hem den...åh, så fin!

Anonym sa...

Klänningen är jättein! Har du leggings eller ett par tjockare strumpbyxor så är den inte förkort. :)

..Carl-Astrid sa...

jo jag ska ha den!! 149 kr är den absolut värd!!

..Carl-Astrid sa...

Beställd!!!! nu ska jag bara hålla den hemlig till jul!