måndag 3 november 2008

3 November!!

För 22 år sedan gick min mamma omkring med ganska stor mage och kanske var lite nervös inför förlossningen, för 22 år sedan hade min pappa tagit ut en veckas semester, för 22 år sedan var min syster jävligt pissed på att hennes syster skulle föddas på hennes födelsedag.

Men icke sa nicke!!! Jag är envis som en get. Så jag väntade 2 veckor till....

Den enda som blev nöjd med det är väl min syster som fick sin födelsedag i fred! Jag har alltid, ALLTID fått höra att pappa tog ledig bara för min skull, till min födelse men nej hans semesterdagar räckte inte till. Mamma säger alltid att jag va skit stor när jag föddes.

Idag fyller iaf min kära storasyster år, hon blir 34 och vill höra talas om det. Med andra ord är hon exakt 12 år och 2 veckor äldre än mig! Gammelgädda!!

2 kommentarer:

Carro the one and only sa...

vilket fint kort

Anonym sa...

ja, paket är alltid kul! :)