onsdag 26 november 2008

En liten bebis...

Hon ville inte riktigt vara med på bild så hon höll för ansiktet.

Nu till den stora frågan, hur bebis sugen blev jag av att hålla Carros lilla flicka? Nej, inte alls. Jag kanske blir nästa gång eller gången efter det. Men nu kände jag bara att en så här liten vill jag inte ha, hon kan ju gå sönder av att jag tittar på henne. Skulle jag ha en sån liten skulle jag inte våga sova, i rädsla av att något skulle hända. Hon kan ju gå sönder. Ne just nu är jag faktiskt mer nöjd än någonsin att vi inte ska ha nått barn framöver. Nu finns ju denna lilla prinsessa man kan åka och hälsa på och gulla med när man blir lite bebissugen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det var en liten skit! :)

Planerna på barn är lagda på is nu alltså?

..Carl-Astrid sa...

Vi får se, blir det något så blir det...

Emma sa...

Åh vad söt! Nu blir jag ännu mer sugen!

Anonym sa...

Det kändes tryggt att läsa måste jag säga :P