söndag 23 november 2008

Veckan som gått

Veckans godaste: choklasmousse jag muffade i mig igår...
Veckans film: the green mile
Veckans låt: har fastnat på kent igen så veckans låt är "pojken med hålet i handen"
Veckans aktivitet: bråk och tjaffs känns det som, mindre skoj
Veckans klipp: har nog inte riktigt gjort nått bra klipp
Veckans jobbigaste: att sova ensam inatt, sov så satans dåligt
Veckans citat: "min morfar har varit död och begraven i över 40 år och din morfar kollar mailen" det va roligt just då iaf....
Veckans jag vill köpa: är sugen på att beställa massa kläder från ellos
Veckans smartaste: hmm jag vet inte om jag varit smart i veckan
Veckans sug: nya kläder och självklart Carros bebis..
Veckans present: det var jag som fick present i måndags..
Veckans roligaste: hmm att spöa jimmy och H i monopol..
Veckans fråga: När i helvete ska vi sätta på vinterdäcken? (denna vecka också)
Veckans utflykt: dåligt med pengar och dåligt med utflykter
Veckans iritationsmoment: Att jag har två hål i tänderna..
Veckans lärdom: Att det inte alls var länge sen aga förbjöds
Veckans sorg: varför ska vi bråka så...
Veckans babe: Jimmy så klart!
Planer för nästa vecka: praktiken börjar imorn, så det blir mest att praktisera. Så kommer Jimmys far i veckan, onsdag tror jag. Så får man pengar denna vecka, det tycker jag är trevligt

Inga kommentarer: