torsdag 13 november 2008

Blåa stenar

Jag är skit stressad jag ska va 5 veckors praktisk mellan veckan 47 och 01, men har inte fått veta vart än. Det är vecka 46 just nu. Skolan snälla öka farten lite!

Jag ska plugga lite nu, vad är barnomsorg, vad är deras mål och hur ser verksamheten ut? Är inte det dagis, tror iaf jag.

Vad är individ och familjomsorg, vad är deras mål och hur ser verksamheten ut? Jag har men hjälp av syrran kommit fram till att missbrukarvården borde ingå där.

Jag får helt enkelt googla lite.

Ni vet hur jobbigt det är när man läser fel. Jag läste på texttv häromdagen att "många elabonenter saknar el på grund av blåsten." Jag då som läser blå-sten, fattar inte alls vad det är för blåa stenar som slagit ut elen.

Ne nu måste jag plugga, har bröd i ugnen dessutom, sen ska jag ringa momor för det ska man göra på torsdagar. Men jag ringer vid kvart över två så hon vaknar till kaffet. Jag är snäll jag!!!

Fan jag orkar inte plugga!!! Blääääää

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: haha ;D jag tycker inte det är så hemskt med slitet nagelack, kan beror på att jag är så van vid att glömma bort att ta bort de.. ;D

Anonym sa...

Haha! Blå sten...Det är som min farmor som gick förbi en bokaffär varje dag och undrade vad tusan en bok som heter Julle-kar kan handla om. Tills hon kom på att det stod Jul-lekar...